Levertijden
Bij alle artikelen in onze winkel staat een levertijd aangegeven. Wanneer u een artikel zo spoedig mogelijk geleverd wilt hebben, neem dan gerust contact met ons op voor de mogelijkheden.
Levering bij meerdere artikelen
Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt doen wij ons best om alles ook in één keer bij u te bezorgen. Het kan echter zijn dat uw producten verschillende levertijden kennen; in dat geval kunnen de producten gefaseerd bezorgd worden. We proberen in dat geval contact met je op te nemen om te bespreken wat wenselijk is.
Volgen van uw bestelling
U kunt de status van uw bestelling vinden in uw account. Onze bestellingen worden bezorgd door Transmission of Post.nl. Wanneer een bestelling wordt verzonden dan wordt dit van tevoren aan u kenbaar gemaakt middels telefoon of email.
Buitenlands afleveradres
Het is mogelijk om bestellingen te laten leveren in het buitenland. Als u hier gebruik van wilt maken, neem dan even contact met ons op voor de mogelijkheden en eventuele kosten.
Verzending van uw bestelling
U kunt de status van uw bestelling vinden in uw account. Wanneer een bestelling wordt verzonden dan wordt dit van tevoren aan u kenbaar gemaakt middels telefoon of email. Heeft u vragen en/ of opmerkingen over de levering, neem dan contact met ons op.
Verzendkosten
Alle bestellingen worden door ons gratis geleverd in Nederland.
Het is mogelijk om bestellingen te laten leveren buiten Nederland. Als u hiervan gebruik wilt maken, neem dan even contact op met ons op voor de mogelijkheden en eventuele kosten.
Levertijd verstreken, artikel nog niet verzonden
Het kan voorkomen dat een bestelling niet verzonden is ondanks dat de aangegeven levertijd verstreken is. We brengen u bij een dergelijke vertraging zoveel mogelijk via een e-mailbericht of telefonisch op de hoogte.
Een bestelling is (gedeeltelijk) geannuleerd
Een artikel of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden.
- Het artikel blijkt -tijdelijk- toch niet leverbaar.
- We hebben uw (aan)betaling 2 weken na het plaatsen van uw bestelling nog niet ontvangen. Hier wordt u altijd eerst van op de hoogte gebracht.
Uiteraard komt voor een geannuleerd artikel de betalingsverplichting te vervallen. Als u al betaald heeft, dan storten wij het bedrag zo spoedig mogelijk terug op uw rekening. In alle gevallen nemen wij contact met u op.